11 March 2013 : Semalam merupakan ulangtahunkejadian dari MAHA hebat pencipta yang satu Allah swt. apabila berlaku pergerakan kerak bumi/tanah di bawah laut berdekatan negara Jepun 2 tahun yang lalu.
Pengalaman dahsyat tersebut dapat dilihat oleh semua penduduk dunia melalui teknologi sedia ada malah saat kejadian tersebut juga dirakam menerusi Kamera2 amatur, CCTV dan dari pemantau Helikopter.

Begitu dahsyat sekali sehingga ianya lenyap dan ombak hitam pekat menghentam apa sahaja yang berada dilaluannya sehingga tindakan graviti atau dari sains nya pergerakan itu terhalang dan dipecakan oleh bangunan dan juga tindakan graviti atau secara pandangan muslim apabila dengan Izin-NYA barulah reda tusnami tersebut.

Lenyap, sunyi, terkejut, itulah suasana selapas kejadian itu. Tiada satu pun manusia/ mesin /atau aa sahaja yang mampu menghalang kuasa ini dan hanya memerhatikan dari Helikopter dan beberapa penduduk yang berada dalam lingkungannya hanya bersedia seteguh teguhnya.Prnahah terfikir di laluan2 rumah anda itu dipenuhi air setinggi bumbung rumah anda yang mane anda tidak terlintas langsung air sebegitu mampu sampai ke rumah anda. Ketahuilah bahawa Laut itu sangat luas melebihi daratan.

Apapun kita mendoakan kesejahteraan hidup semua penduduk di Bumi ini.Jangalah kita sesama menghukum anatara kita yang mana sesudahnya ia hanya kerugian.Sesungguhnya Jepun dipilih Allah swt untuk menunjukkan betapa besarnya Kuasa Allah swt yang Maha segala galanya.

#PrayforJapan #JapanRadioactive #JapanTsunamiPray

0 comments:

Post a Comment

 
Toggle Footer